Să ne pictăm unghiile cu No.7

15 Feb

Bonjour!

Nu ştiu dacă aţi auzit ce magazinul online Cosmetiq,sinceră să fiu nici eu nu mai ştiu exact cum de l-am găsit,însă mă bucur de întâmplare.Ei promit să ne furnizeze produse cosmetice originale la preţuri rezonabile,deci mesaj mai frumos nici că există.

Prima comandă a fost aşa ca de testare pentru a vedea cât de promţi sunt în a-şi servi clienţii,deci am comandat o ojă de 6 lei.Comanda a ajuns prin poştă relativ rapid,costul total fiind de 14 lei…nu-i o sumă exagerată pentru o ojă,insă repet ca a fost mai mult de testare.

La capitolul review asupra ojei am să mă refer în cele ce urmează.Pe site,în dreptul ojei apare o poză standard,ca să iţi faci o idee despre cum arată aceasta efectiv,însă eu mi-am creat impresia că voi primi chiar oja de aceeaşi culoare precum cea din poză,deşi era enunţată foarte clar nuanţa 605 Demure.De lene nu am cautat pe net alte detalii şi am fost surprinsă la primirea pachetului să văd o oja de culoarea laptelui,uşor sidefie.

Pe viitor voi încerca să fiu puţin mai atentă la detalii,pentru ca acestea fac diferenţa nu?
Vrea să repet ca cei de la magazinul online nu au absolut nici o vină,nu au procedat deloc spre a induce în eroare clientul,ci a fost mai mult o neatenţie personală pe care am tratat-o cu amuzament.

DSC_0125

boots_no7_nail

Stocul se reînnoieşte permanent pe site şi am vazut o mulţime de cosmetice tentante astfel încât o nouă comandă este iminentă.

De altfel oja este draguţă,rezistentă,foarte naturală,dar vă rog să ma scuzaţi că nu pun poze cu rezultatul de pe unghiile mele,însă am unghiile mărunţele şi aş defavoriza oja.

 

Voi ce părere aveţi?Vi se par tentante ofertele?

5 răspunsuri to “Să ne pictăm unghiile cu No.7”

  1. miki 15 Februarie 2013 la 17:22 #

    Oja asta e o baza buna pentru altele, care-s transparente, si le poate pune in valoare. M-am uitat dupa asa ceva de la Essence, dar n-am vazut. No 7 se vinde parca si la Sensiblu. Chiar am sa ma uit dupa ea, ca mi-ar placea sa am una.

    • dianafoc 15 Februarie 2013 la 19:40 #

      eu doaream o culoare asemanatoare cu cea pe care mi-am comandat-o de la MUA..dar e oki si asta..e fain ca tine mult pe unghii.

  2. Nena 15 Februarie 2013 la 22:12 #

    Foarte fain site-ul. Am aruncat un ochi pe el, dar ce mi-a gadilat interesul nu mai era pe stoc :))

    • dianafoc 15 Februarie 2013 la 22:16 #

      de obicei reinnoiesc produsele repede..sa-l urmaresti mai des ca poate apare ceea ce iti doresti,momentan nici mie nu imi face nimic cu ochiul,insa cine stie …

  3. Anko 15 Aprilie 2013 la 15:27 #

    Va recomand oja ZOYA. Pt mai multe detalii,va rog sa imi vizionati pagina https://www.facebook.com/ankoshop

Lasă un răspuns

