All the Anatomicals

13 Feb

Buna tuturor!
În trecut v-am prezentat măştile de la Anatomicals luate de pe Asos şi mi-am dat seama ca am mai multe produse de la ei ,luate cu timpul,iar acum este momentul sa vi le prezint!

Întrucât Anatomicals nu este o firmă de cosmetice cunoscută la noi in ţară sper ca după aceasta postare să fiţi mai încurajate să le cumpăraţi.

Anatomical se diferenţiază de celalte firme de cosmetice din branşă prin aspectul nonconformist,şocând uneori prin mesajele sale,care sunt însă de cele mai multe ori haioase,dar pe cale nu te aştepţi să le întâlneşti spre exemplu pe un balsam de păr.

Primul produs pe care doresc sa vi-l prezint este o cremă de mâini,cu miros frumos de citrice şi care pe lângă ingredientele de bază conţine unt de shea,ulei de migdale dulci,vitamina E,extract de ceai verde,iederă,extract de lemn dulce.

DSC_0132

DSC_0138

Următorul produs este un balsam de păr pe care l-am luat din curiozitatea de a vedea dacă are alte proprietati faţă de balsamurile obişnuite pe care le foloseam.
Conţine extract de castravete,de unde şi mirosul specific şi proaspăt.Este în cantitate destul de generoasă-250 ml- însă efectul nu este miraculos,descurcă părul si îl lasă moale,dar nu pot spune ca am vazut un efect ieşit din comun,asta poate şi din cauza faptului că nu am probleme cu părul şi imi priesc majoritatea produselor.
Per total este un produs interesant ce merită încercat.

DSC_0153

Ultimul produs l-am achiziţionat deoarece este încredibil de draguţ şi util.Este vorba despre o cutie metalică ce conţine bomboane asemănătoare cu metosanele.

DSC_0165

DSC_0171

Voi ce părere aveţi despre produsele de la Anatomicals ? Vă bate gândul să vă cumpăraţi produse de la ei?

2 răspunsuri to “All the Anatomicals”

  1. Maria Ana 15 Februarie 2013 la 10:55 #

    Chiar ca au mesaje funny:))
    Dar cred ca asta e si farmecul firmei, pentru ca daca stai sa te gandesti, numele nu iti zice mare lucru, si chiar iti aminteste (cel putin mie) de orele de anato si de chestii chimice.
    Si imaginile sunt la fel de amuzante..
    Pe mine ma atrage cel mai mult balsamul de par, pentru ca deh, i’m a hair products lover si le-as lua pe toate.
    Te pup!
    P.S.: am uitat sa te invit pe blogul meu.Poate vrei sa sarbatorim impreuna cei doi ani de blogging pe care ii implinesc peste 2 zile si participi la un concurs aniversar 🙂
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    • dianafoc 15 Februarie 2013 la 11:41 #

      Hello…sigur ca voi participa la concursurile tale si felicitari pentru cei 2 ani de bloguit!

Lasă un răspuns

