Am facut cunostinta cu NYX

12 Feb

Hello!

Zilele trecute am facut cunostinta cu produsele de la NYX.De multe ori descoperirile cosmetice, in cazul meu, apar ori in urma unor recomandari ori ma incumet sa le testez din proprie initiativa.Acesta a fost cazul si aici, deoarece o vanzatoare draguta din Marionnaud m-a informat ca produsele de la NYX sunt la jumatate din pret.Hmmm…numai bine mi- am zis, pentru ca nu aveam de nimc de pierdut..daca produsele nu-mi placeau, nu faceam risipa de prea multi bani,iar daca erau bune ,erau un mic chilipir.

Asadar am cumparat o paleta de farduri si un ruj.Ambele produse mi se par destul de bune..fardurile sunt frumos pigmentate,rezistente.Rujul este cremos,insa nuantele dintre care aveam de ales nu erau tocmai pe gustul meu fiind parca putin inchise la culoare.

DSC_0095

DSC_0102

IMG_0003

DSC_0177

DSC_0186

IMG_0004

Si ca fapt amuzant la o cautare pe net am descoperit ca NYX este in mitologia greaca personificarea noptii,de unde si ambalajul negru al produselor cosmetice!

Voi ce alte produse de la NYX ati folosit si care sunt preferatele voastre?

8 răspunsuri to “Am facut cunostinta cu NYX”

  1. Nena 12 Februarie 2013 la 17:44 #

    Foarte frumos rujul … ar tb sa fac si eu o vizita pe la Marionnaud 🙂
    Sa le folosesti cu placere!

    • dianafoc 12 Februarie 2013 la 17:47 #

      multumesc mult si sper sa gasesti si tu ceva care sa ti placa si sa ne informezi si pe noi!

  2. miki 12 Februarie 2013 la 19:15 #

    Zi-ne si cat ai dat pe ele, ca tentatia sa fie si mai mare :p

    • dianafoc 12 Februarie 2013 la 19:28 #

      pai erau 30 fardurile la pretul intreg si 30 rujul in total 60 de lei si aplicata reducerea de 50% am dat 30 de lei pe amandoua..am mai vazut la casa ca erau si farduri mono cu 11 lei..spor la shopping

  3. Ioana 13 Februarie 2013 la 9:37 #

    ce dragute sunt! eu folosesc rar farduri dar mai nou ma tenteaza din ce in ce mai mult 🙂
    iar culoarea rujului e tare draguta :*

  4. Maria Ana 15 Februarie 2013 la 10:59 #

    Ce culori frumoase are trusa!
    Eu am un ruj de la Nyx si e super cremos si hidrateaza chiar fain buzele, si eu chiar am o problema cu produsele pentru buze:)
    Te pup!

    • dianafoc 15 Februarie 2013 la 11:28 #

      Hello! Sa stii ca si mie mi s-au parut rujurile de la ei foarte cremoase si hidratante,cred ca am sa le mai incerc pentru ca mi-au placut!:-*

Lasă un răspuns

