Fiole cu zmeura si AHA

7 Feb

Hello!

Nu ştiu câte dintre voi sunt familiarizate cu produsele de la Floritene,însa eu le-am descoperit anul trecut în magazinul B&B din Moldova Mall când mi-am luat o fiolă cu extract de museţel pentru calmarea tenului.

Am simţit o oarecare îmbunătăţire în urma folosirii acelei fiole asa încât am decis sa cumpăr de data aceasta o fiolă cu extract de zmeură şi AHA pentru a vedea daca porii mei se vor micşora cât de cât.
Nu pot sa va spun decât că faţa este un pic mai luminoasă dat fiind faptul că nu am folosit conţinutul decât 2 zile,însă sper să rezolve cumva şi porii.

Preţul este unul modic de 6 lei,iar gama acoperă cele mai variate probleme ale tenului.

DSC_0084

DSC_0086

poza_37_112

Voi aţi incercat produsele de la Floritene?

2 răspunsuri to “Fiole cu zmeura si AHA”

  1. Nena 7 Februarie 2013 la 15:47 #

    „De ce nu avem preturi afisate?
    Deoarece nu dorim sa promovam o imagine defavorabila firmelor de cosmetice care ne comercializeaza produsele.”

    Sunt simpatici oamenii astia. M-am plimbat pe tot site-ul in cautare de preturi pentru gama lor de produse pana sa dau de asta :))

  2. dianafoc 7 Februarie 2013 la 19:25 #

    da stiu…si eu ma oftic atunci cand nu sunt afisate preturile,dar probabil ca depinde de parteneri,intr-o parte gasesti mai ieftin,in alta parte mai scump..

Lasă un răspuns

