Watsons pentru Marionnaud

5 Feb

Salutari! Stiti cum sunt acele produse fara ,un nume ilustrativ, fabricate pentru marile lanturi de hipermarketuri? Ei bine Watsons produce pentru Marionnaud produse de ingrijire a corpului,peste care am dat intamplator luand la ochi reducerile din magazinul respectiv.La pretul de doar 9 lei am zis sa-l testez.L-am ales pe cel cu masline,insa stupoare,nici nu contine extracte din aceste fructe ,iar mirosul…ei bine miroase a iarba prospat cosita(adica e fresh ca din gradina).

Ca sa rezum si sa nu va plictisesc prea tare cu review-ul meu,este un gel de dus obisnuit,cu ingrediente obisnuite pe care nu cred ca il voi recumpara.

DSC_0083

Voi ai incercat ceva din aceasta gama?Cum vi s-au parut?

6 răspunsuri to “Watsons pentru Marionnaud”

  1. mikidelaiasi 5 Februarie 2013 la 16:03 #

    Eu am cumparat la o revista sapun lichid din aceeasi gama (de masline). Mirosea divin! Am sa ma uit si eu dupa produsele astea, pentru ca sotul vrea un nou flacon de gel de dus La Bastidane, pe care tot numai la ei il putem gasi.
    Parca aveau si la Iulius Mall magazin, nu?

  2. dianafoc 5 Februarie 2013 la 16:21 #

    da da au!Au reducere pentru produsele La Bastidane, insa Miki dc dai o fuga pana la Era ai sa gasesti produse de la NYX reduse cu 50%!pup

  3. mikidelaiasi 5 Februarie 2013 la 16:25 #

    Nu stiu cand ca am asa un program incarcat dupa amiezele din saptamana asta…

    • dianafoc 5 Februarie 2013 la 16:26 #

      promotia tine pana pe 15 februrie.cine stie poate o sa ajungi! Astia de la MUA au mai zis ceva ceva?

  4. miki 6 Februarie 2013 la 11:58 #

    Nu, Diana, n-au mai zis decat ca mi-au trimis comanda care va ajunge in 5 zile lucratoare, adica maxim maine (joi)

  5. dianafoc 6 Februarie 2013 la 12:18 #

    asteptam cu interes atunci!

Lasă un răspuns

