Marea (DE)Mascare!

2 Feb

Salutari! Azi am primit pachetul de la Asos!Desi ma asteptam sa primesc si ochelarii pe langa mastile din comanda plasata,mi-am amintit ca erau comenzi diferite si ca vor ajunge pe rand.

Asadar tura aceasta am primit doar mastile de fata de la Anatomicals
care m-au amuzat teribil prin aspectul ambalajului integral cat si a celui individual.

Anatomical este o firma de cosmetice a carei slogan este „We want you for your body”,au o strategie de marketing foarte bine pusa la punct,se adreseaza in special tinerilor dar si celor cu foarte mult umor.

Inca nu le-am incercat propriu-zis ,dar abia astept.Cele trei masti primite se adreseza unor probleme diverse si sunt destinate purificarii intense(cea cu argila),matifierii si ultima cu ciocolata este antistres.

Nu ma astept la miracole asupra tenului de la ele,insa ambalajul era adorabil,iar produse din gama Anatomicals am tot folosit si nu au fost rele deloc.Pe viitor am sa fac un post special cu toate produsele de la Anatomical detinute de mine si comentate in parte.

image1xl

 

 

 

 

 

 

 

Voi ce parere aveti? Ati incercat pana acum produsele de la Anatomicals?
Va tenteaza?

5 răspunsuri to “Marea (DE)Mascare!”

  1. miki 2 Februarie 2013 la 14:11 #

    N-am incercat, da’ mesajele de pe ambalaje sunt tare haioase. Pentru asta si tot ar trebui incercate! :p
    Astept cu interes review-uri ale tuturor produselor Anatomicals folosite, pentru ca le vad deseori la sale-uri pe Asos, insa nu m-au tentat pentru ca nu le cunoasteam.

    • dianafoc 2 Februarie 2013 la 18:03 #

      dap..o parte au mai ramas acasa dar am sa le fac un review cat de curand..oricum nu sunt superioare altora dpdv calitativ ,dar sunt tare haioase ..ca ele nu mai gasesti nicaieri!

  2. Nena 2 Februarie 2013 la 20:37 #

    Nu am facut cunostinta cu Anatomicals pana acum, dar ambalajul chiar te face sa vrei sa le cumperi. Pozele si umorul din textele de pe ambalaj sunt foarte bine gandite 🙂

  3. dianafoc 2 Februarie 2013 la 21:54 #

    Asa e sunt foarte umoristice…acum mi-am pus masca cu ciocolatata..yummi!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Marea (DE)Mascare! « dianaelenastoica - 4 Februarie 2013

    […] Marea (DE)Mascare!. […]

Lasă un răspuns

