Mici ponturi de zi cu zi!

30 Ian

Buna tuturor!
Azi am dat o fuga pana in Iulius Mall, nu am mai fost acolo se foarte mult timp, dar e cam unul dintre putinele locuri unde se gaseste standul Farmasi, iar cum aveam nevoie(nu urgent ce-i drept) de un creion de buze am zis sa-mi fac un drum pana acolo.

Creionul de care va spuneam este destul de bun, nu se consuma deloc repede fata de cele de la Essence spre exemplu, iar nuanta pe care o aleg eu de obicei este foarte naturala si merge de minune cu aproape orice tip de ruj.

DSC_0082

DSC_0086

In Marionnaud au promotii grozave,iar eu,care imi luasem doua lotiuni de fata(marca Marionnaud) am avut norocul de a o primi pe una dintre ele gratis,de asemeni puteti si voi sa va orientati la fata locului de un produs de ingrijire al fetei si sa le intrebati pe fetele de acolo(care sunt foarte dragute) ce produs puteti primi cadou la alegerea facuta!

Zilele astea am primit pe mail un newsletter de la Yves Rocher care isi anunta lansarea unei noi colectii de produse de ingrijire a fetei cu concentrat activ de frasin.Pentru a-si promova produsul ei ofera la orice cumparatura de pe site-ul lor o mini-crema de 15 ml cadou.

NLT7_02

Voi ce ziceti?Va tenteaza unul dintre aceste ponturi?

2 răspunsuri to “Mici ponturi de zi cu zi!”

  1. Marra 30 Ianuarie 2013 la 15:39 #

    Si mie imi plac produsele de la Farmasi si nici nu sunt scumpe:x

    • dianafoc 30 Ianuarie 2013 la 15:42 #

      sa stii ca din decembrie le-au mai scumpit un pic,azi am dat pe creion 10 lei,iar inainte era vreao 6-7 lei,dar oricum tot sunt accesibile ca pret!kiss

Lasă un răspuns

