Avon sub lupa!

29 Ian

Buna tuturor!
Zilele acestea am primit o comanda facuta la Avon. Desi incerc sa nu mai folosesc produsele lor, pretul mic ma face sa dau inapoi si sa mai comand una, alta. In comanda cu pricina au fost incluse un primer de ochi si un ruj, pe care l-am incercat la o colega si mi-a placut foarte mult, insa odata primit m-a dezamagit cumplit, incat cred ca o sa-i fac vant foarte curand!

Asadar prima oara va voi prezenta primerul de ochi! Se tot face valva in jurul primerilor cum se face acum si cu probioticele(care asociate in tratamentul cu antibiotice pastreaza flora bacteriana intestinala in conditii normale), desi am trait bine mersi fara aceste obiecte si pana acum, nu? Bun…primerul are o consitenta foarte fina si aplicat pe pleoape uniformizeaza culoarea si are un aspect foarte natural. Nuanta este „light beige”, nu am facut poza ca sa vedeti cum se prezinta pe piele pentru ca odata aplicat se pierde in culoarea naturala.

Desi nu fac asta de obicei,am zis sa ma uit si la ingrediente, ca deh eram tare curioasa din ce este compus un primer, iar formulare pot sa spun ca m-a multumit, toate substantele isi au rostul lor. Desigur mai sunt si ingrediente controversate, dar cum produsul este de la o companie care nu se vrea a fi eco nu am ce comenta.

cats

In concluzie la „marele pret de 12 lei” primerul este destul de bun, isi atinge scopul si poate il veti incerca si voi ca sa imi spuneti si parerea voastra! Eu personal il consider un produs bun pentru categoria sa.

Urmatorul produs, un ruj, parea a fi foarte grozav, insa textura este rugoasa, parca e smirghel, poate si din cauza particulelor sclipicioase, dar oricum mi se pare cam exagerat sa aiba rujul un astfel de aspect si totusi parca de cand se pun paiete in acestea? In imagini o sa vedeti despre ce vorbesc, nu mai spun ca nu e rezistent deloc.
In concluzie nu il voi recumpara in veci si pururi,amin!

page

DSC_0080

Voi ce parere aveti despre cosmeticele Avon?

3 răspunsuri to “Avon sub lupa!”

  1. Marra 29 Ianuarie 2013 la 13:36 #

    Eu nu am folosit primer-ul dar chiar m-ai facut curioasa:*

  2. dianafoc 29 Ianuarie 2013 la 13:47 #

    Desigur nu este un produs indispensabil,dar este destul de dragut,si il folosesc in special atunci cand nu ma fardez la ochi pentru ca uniformizeaza bine pielea!:-*

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cosmeticele mele | dianaelenastoica - 15 Aprilie 2013

    […] foarte bune. Am uitat să menţionez de baza de machiaj de la Avon al cărei review îl găsiţi aici, cât şi de gelul fixator de la Essence care nu este extraordinar şi nu cred ca îl voi […]

Lasă un răspuns

