It’s not shopping,it’s retail therapy!

27 Ian

Recunosc, am recidivat, am cumparat din nou si pana nu se termina perioada de reduceri nu stiu daca am sa ma pot abtine! Asadar si prin urmare am facut o mica escapada in Carrefour Era ,de unde am plecat destul de multumita de micile achizitii facute.
Pentru cei interesati magazinele Marionnaud au o perioada de promotii extinsa pana pe data de 15 februarie. Eu am luat in vizor o perie care era redusa de la 52 Ron(pret cam exagerat) la 15 lei(pret rezonabil).Desigur mai erau la promitie pensule de machiaj, recipient de parfum pentru poseta si produse de ingrijire personala, toate din gama proprie.

DSC_0043

De la magazinul naturist am decis sa recumpar o pasta de dinti homeopata care se lauda a avea 98% produse naturale.Firma producatoare este romaneasca si se intituleaza VivaNatura.Pasta am mai incercat-o in trecut si am fost destul de multumita de ea,are gust placut de citrice si curata dantura in mod eficace.
Continut: argila activa, aloe vera, propolis, rozmarin, busuioc, melisa, salvie, cimbrisor de cimp.
Aromă – ulei volatil de lămâie

pasta

Cireasa de pe tort a descinderii mele de cumparaturi a fost o cana cu motive retro pe care am gasit-o intr-un magazin de tip outlet,acesta fiind prezent si in Moldova Mall!

cats

Voi cu ce achizitii v-ati delectat in ultima vreme?

3 răspunsuri to “It’s not shopping,it’s retail therapy!”

  1. mikidelaiasi 27 Ianuarie 2013 la 9:13 #

    In sfarsit, cineva care pune punctul pe i! Decat sa dai o groaza de bani la psiho-pupu,, mai bine iti cumperi ceva frumos/bun/absoluuuuut necesar si gata,, ai prevenit depresia 😀
    De la ce magazin ai luat cana, ca m-as duce si eu pana la Moldova Mall?

    • dianafoc 27 Ianuarie 2013 la 9:28 #

      hello Miki..cana am luat-o din Era,magazinul se numeste Maxx Store si este si in Moldova Mall la etajul 1 dupa Valerio Studio.In Moldova nu mai era cana ca a mea,insa era una asemanatoare,adica avea un alt imprimeu tot in acelasi stil,sper sa iti placa!

Trackbacks/Pingbacks

  1. It’s not shopping,it’s retail therapy! « dianaelenastoica - 27 Ianuarie 2013

    […] It's not shopping,it's retail therapy!. […]

Lasă un răspuns

