Asos-„HAPPYJAN”

23 Ian

Astazi am primit un mail de la Asos prin care am aflat de reducerile de 25% care dureaza pana pe 25 ianuarie.Astfel la check out introduceti codul promotional HAPPYJAN si veti beneficia de o reducere de 25% la articolul ales.Desigur doar la unele produse este valabila reducerea de 25%(astfel doar 20% dintre produsele cosmetice si doar unele produse din categoria celor reduse cu 70%)

Daca aveati in plan o cumparatura de la Asos sau sunteti curiosi sa incercati produsele lor,acum aveti o oportunitate buna.Transportul este de asemeni gratuit,iar plata se face online.

Eu mi-am comandat un set de 3 masti de fata de la Anatomicals

image1xl

si o pereche de ochelari marca River Island

image1xl1

Lasă un răspuns

