Sephora

16 Ian

Azi am mers pana in Carrefour Felicia pentru a mai inspecta ultimele reduceri din acest sezon.La Sephora am fost intampinata de o domnisoara foarte draguta care m-a informat ca la oricare 3 produse cumparate primesc un fular.Bun…cum deja planuiam sa-mi cumpar cate ceva am zis de ce nu?Fularul este mai mult decat ma asteptam…vazusem ceva asemanator pe Asos insa era stocul deja epuizat.V-am lasat un link cu reducerile oferite de Sephora si daca aveati in plan o cumparatura de ordin estetic sau doriti sa incercati o gama noua de produse cosmetice acum este momentul deoarece reducerile sunt foarte tentante.Va las in compania imaginilor cu noile achiziti! Pe curand!

IMG_2059

IMG_2056

IMG_2060

 

 

 

3 răspunsuri to “Sephora”

  1. miki 16 Ianuarie 2013 la 18:20 #

    Sa inteleg c-ai cumparat creionul, cele doua lacuri de unghii si monodoza pentru baie si ai primit doua mostre si un fular? Uaaaau! Cata marinimie!
    Acum mi-ai dat motiv sa merg din nou la Palas :p

    • dianafoc 16 Ianuarie 2013 la 21:23 #

      de fapt am cumparat creionul care e chiar foarte fain..si cele 2 lacuri de unghii si am primit fularul, monodoza,4 mostre de primer si 4 de fond de ten 😀

      • miki 17 Ianuarie 2013 la 6:55 #

        Le-o fi lovit o criza de generozitate! 😀

Lasă un răspuns

